Ukraińska grupa medialna przedstawiła pakiet kanałów telewizyjnych dla świata

„Media Group Ukraina” – jedna z największych grup medialnych, narodowy nadawca i producent programów telewizyjnych – ogłosiła pakiet czterech międzynarodowych kanałów dla widzów na całym świecie.

Do tego momentu nie było indywidualnych projektów oddzielne uchwyty ukraińskie w segmencie telewizyjnym dla Ukraińców poza Ukrainą. Ta jakościowa oferta ukraińska po raz pierwszy zaprezentowana zostanie dla zagranicznych widzów.

Kanały i treści skupiać będą – seriale telewizyjne, filmy, programy rozrywkowe i edukacyjne, humor dla wszystkich grup wiekowych.

Pakiet wyjątkowy, ponieważ obejmuje zainteresowania całej rodziny: od 14 lat do 50+. Jest to kompletny samowystarczalny produkt TV rozrywka. Ukraińskie kanały zawierają najlepsze treści stworzone w ostatnich latach z premierami nowych produkcji. Język: ukraiński i rosyjski, nadawane przez 24 godziny na dobę, w jakości HD.

Oleksiy Kurakin, dyrektor rozwoju biznesu „Media Group Ukraina”:

„Pakiet międzynarodowych kanałów z „Media Group Ukraina” – w odpowiedzi na zainteresowanie treścią ukraińską przez zagraniczne media. Byliśmy wielokrotnie proszeni o ofertę nadawania tej grupy kanałów w różnych krajach. W rezultacie, opracowaliśmy rozwiązanie systemowe – pakiet kanałów dla całej rodziny. Produkt, koncentruje się głównie na ukraińskiej diaspory, ale jesteśmy dopiero na początku długiej drogi – będziemy analizować zapotrzebowanie rynku, jest prawdopodobne, że w przyszłości możemy dostosować produkt do różnych odbiorców. Jako minimum, napis w języku angielskim i innych językach mogą pojawić się w niedalekiej przyszłości. Nasz dostęp do rynków międzynarodowych – to przede wszystkim decyzja biznesowa: ukraińskie treści mają możliwość zarabiania za granicą, a tę okazje należy wykorzystać”.

Kanały „Ukraina 1” i „Ukraina 2” docelowo będą miały ponad 800 godzin treści rocznie. Kanały wyróżniać się będą zróżnicowaniem tematycznych oraz będą obejmować szeroki zakres zainteresowań odbiorców.

„Ukraina 1” – to najlepsze programy telewizyjne ukraińskie, filmy fabularne, dokumentalne, programy społeczne i informacyjne: seriale „Piosenkarka”, „Klan jubilerów”, „Na linii życie”, „Lala” skripted-rzeczywistość „Prawdziwa mistyka”, „Agenci sprawiedliwości” i inni. „Ukraina 2” – to przede wszystkim programy publicystyczne „Mówi Ukraina”, „Star Trek”, „Ludzie gwiazda”, „Szczerze – Masha Yefrosinina” i inne.

Kanały telewizyjne „NLO TV 1” i „NLO TV 2” – w sumie nie mniej niż 400 godzin treści rocznie: „NLO TV 1” – to jest najlepsze programy komiksowe i rozrywkowe („Hartowanie stylu”, „Super Cops”, „Syshyshshou” i inne) oraz „NLO TV 2” – to pokazy („Maminsynek”, „Głupki”, „Evrochekin” i inne).

Viktoria Korogod, dyrektor kanału telewizyjnego „Ukraina”:

„Kanał „Ukraina” ma pozytywne doświadczenia w sprzedaży w sieci partnerskiej za granicą: prawie wszystkie serie naszej własnej produkcji zostały sprzedane w różnych krajach świata –  w Europie i w Azji. Dlatego zdecydowaliśmy się przejść do kolejnego etapu – aby utworzyć pakiet kanałów z prawem międzynarodowym. Różnorodność gatunków może liczyć na szerokie grono odbiorców, które będą dostępne w naszych bibliotece produktów. W przyszłości planujemy uzupełnić zawartość nowoczesnych programów i bezpośrednich interwencji.

Ivan Bukreyev, dyrektor kanału „NLO TV”:

„W ciągu pięciu lat istnienia kanału, udało nam się zebrać dużą bibliotekę, która będzie interesująca dla młodej widowni i skutecznie uzupełniać naszych dwóch liderów. Szczególnie dlatego, że sam kanał „NLO TV” zwiększa tempo własnej produkcji: w 2017 roku, zamierzamy produkować około 90 godzin zawartości filmowej, a w przyszłym roku – co najmniej 100. W sumie planuje się usunąć nie mniej niż 200 godzin rocznie. Dlatego premier na naszych międzynarodowych kanałach będzie bardzo dużo”.

„Media Group Ukraina” w niedalekiej przyszłości będzie informować o dacie rozpoczęcia emisji w poszczególnych obszarach. Ogłosił również sprzedaż pakietu czterech kanałów międzynarodowych już  jesienią. Pakiet zostanie sprzedany w całości. Zostanie przyznane prawo do wszystkich technologii dostawczych, jak również prawo doganiania. Być może włączenie kanałów w pakietach z innymi kanałami i a’la’carte sprzedaży.

Już teraz usługodawcy i dystrybutorzy materiałów dostępni są z pakietami testowymi.

Oficjalny dystrybutor kanałów na całym świecie – Ukraiński producent „Digital Screens”, pytania w tej kwestii można kierować bezpośrednio na [email protected]

Informacja

„Media Group Ukraina” – firma mediów, które jednoczy kanał krajowy nadawca interesu publicznego „Ukraina”, „UFO TV”, „Indigo TV”, kanały tematyczne „Futbol 1” i „Futbol 2”, „Regional Media Group” (kanały „Donbas”, „34 kanał”, „Sigma”), dom sprzedaży „Media Partnership”, firma „Digital Screens” (OLL.TV, Xtra.TV, Ukraine.TV), firmy produkcyjne „Tele Pro”, „Front Cinema” i holding „Segodnya Multimedia”.

„Ukraina” – jeden z czołowych krajowych kanałów telewizyjnych. W związku z wynikami roku 2016 jest na 1 miejsce w rankingu krajowych kanałów, z udziałem na poziomie 11,63%, ocena 2,05% widowni w wieku powyżej 18 lat, próbka „50 tys. +”.

Wspólny kanał „Ukraina” pokrycia 93,4% wszystkich gospodarstw domowych na Ukrainie (grudzień 2016 roku). Transmisja sygnału odbywa się za pomocą analogowych sieci przesyłowych, sieci kablowych, cyfrowych sieci transmisji T2 i za pośrednictwem satelity. W nadawaniu audycji informacyjnych, edukacji, rozrywki, sztuki i sportu. Aktywnie rozwijać własną produkcję programów telewizyjnych, filmów i seriali. Kanał „Ukraina” jest częścią „Media Group Ukraina” (należą również kanał młodzieży „NLO TV”, kanały tematyczne „Futbol 1” i „Futbol 2”, tematyczne kanał „Indigo TV”, „Regionalne Media Group”, dom sprzedaży „Media Partnership”, firma „Digital Screens” (OLL.TV), firmy produkcyjne „Tele Pro”, „Front Cinema”, „Dopomozhemo TV” i holding „Segodnya Multimedia”).

„NLO TV” – kanał młodzieży, pojawił się w ukraińskiej telewizji w lutym 2012 roku. Nadawanie odbywa się w sieci T2 i operatorów sieci kablowych w sieciach analogowych i telewizji cyfrowej. Adresatami kanału są osoby w wieku 14-35 lat. Kanał nadaje programy rozrywkowe Jest to popularyzacja  pokazów, serii, szkiców i filmów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *