Efektywność słodyczy reklamowych

Dobra reklama musi oddziaływać na odbiorę. Powinna sprawiać, by on sam chciał dowiedzieć się, co się pod nią kryje. A z wypełnieniem tego zadania doskonale radzą sobie krówki reklamowe, czyli jadalne narzędzia marketingowe. Motywują one potencjalnych klientów do podjęcia dalszych działań.

Są świetnym produktem dla każdego typu biznesu. Reklama, która z założenia jest przeznaczona do jedzenia, potrafi wywrzeć znacznie większy wpływ na klienta od standardowych gadżetów – czapeczek, breloczków czy zawieszek na klucze. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ jednocześnie pobudza ona trzy zmysły. Oddziałuje w tym samym czasie na zmysł wzroku, smaku i węchu. Zapewnia całą gamę zróżnicowanych wrażeń, które potencjalny klient automatycznie zapamiętuje – sięga po krówki z nadrukiem logo, przepełnia się radością, a to szczęście zaczyna kojarzyć z konkretną marką.

Wielokrotnie udowadniano już, że to właśnie smak jest najlepszym nośnikiem wspomnień. Cudowny słodki smak krówek wielu osobom kojarzy się z najprzyjemniejszymi momentami dzieciństwa. Dobra reklama musi natomiast wzbudzać emocje, a najlepiej by było, gdyby były one pozytywne. Coś, co na kliencie zrobi wrażenie, zostanie przez niego lepiej i szybciej zapamiętane. Oczywiście słodycze reklamowe to nie tylko krówki z logo, ale też ciastka, batoniki, czekoladki czy nawet całe bombonierki.

Ich smak jest najważniejszy, jednakże trzeba także zadbać o ich aspekty wizualne, czyli opakować je w taki sposób, aby na sam ich widok człowiek chciał je od razu zjeść. Drobne gadżety potrafią kreować wizerunek całej marki. Z tego powodu warto przyłożyć się do stworzenia czegoś perfekcyjnego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *